1 702 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Nybörjare sedan 2006
Hur länge räknas jag som nybörjare? 6 år snart :x
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Saxat från
http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/59974-forklaring-av-anvandartitlar.html?showAll
http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/59974-forklaring-av-anvandartitlar.html?showAll
Så skriv fem inlägg till så är du i alla fall junior d^_^bMarlene Eskilsson skrev:Man är nykomling tills man har gjort 50 inlägg,
junior medlem tills man har gjort 100 inlägg, då blir du
fullvärdig medlem tills du har gjort 500 inlägg, då blir du
senior medlem tills du har gjort 1500 inlägg, då blir du
forumgud tills du har gjort 4000 inlägg och till sist blir du
Gudfader
Det här säger alltså bara något om hur aktiv du är i forumet. Sedan är det upp till var och en att bedöma kvalitén på inläggen. Vi har haft problem med medlemmar som har "spammat" forumet bara för att få en viss titel, men de blir inte långvariga. Det är ju inte den sortens diskussion vi vill ha här. Målet är att varje inlägg ska ge något mervärde, dvs att en ny fråga ställs eller att ny fakta ges. Byggahus forum är en faktadatabas. Ofta kan det vara svårt att uttala sig om en medlem när de bara har gjort några få inlägg, men en junior medlem kan ju ge bättre råd än en forumgud.
Tack. Nära junior nu 
Klicka här för att svara
