Hur länge räknas jag som nybörjare? 6 år snart :x
 
Det har väl med antalet inlägg att göra?
 
Saxat från
http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/59974-forklaring-av-anvandartitlar.html?showAll

Marlene Eskilsson skrev:
Man är nykomling tills man har gjort 50 inlägg,
junior medlem tills man har gjort 100 inlägg, då blir du
fullvärdig medlem tills du har gjort 500 inlägg, då blir du
senior medlem tills du har gjort 1500 inlägg, då blir du
forumgud tills du har gjort 4000 inlägg och till sist blir du
Gudfader

Det här säger alltså bara något om hur aktiv du är i forumet. Sedan är det upp till var och en att bedöma kvalitén på inläggen. Vi har haft problem med medlemmar som har "spammat" forumet bara för att få en viss titel, men de blir inte långvariga. Det är ju inte den sortens diskussion vi vill ha här. Målet är att varje inlägg ska ge något mervärde, dvs att en ny fråga ställs eller att ny fakta ges. Byggahus forum är en faktadatabas. Ofta kan det vara svårt att uttala sig om en medlem när de bara har gjort några få inlägg, men en junior medlem kan ju ge bättre råd än en forumgud.
Så skriv fem inlägg till så är du i alla fall junior d^_^b
 
Mikael_L
Skansk_nybyggare skrev:
Tack. Nära junior nu :-)
Gratulerar till uppgraderingen ... :D d^_^b
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.