Hej har precis flyttat in i ett hus med Bergvärme och vatteburen golvvärme och har 2 säkert jätte enkla frågor men lyckades inte med mitt googlande denna gång.
1: Detta är ett lyxproblem men de är 25c i garaget och de känns lite onödigt.
- I garaget sitter de en egen grupp för golvvärme "se bild" Jag skulle vilja sänka värmen där hur gör jag? Svårt att se men de sitter en blandventil nere till vänster har den något med de o göra?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
- Min andra fråga är vad är funktionen av de vita termostat vredet vanligt elementvred på huvud gruppen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder