Hej har precis flyttat in i ett hus med Bergvärme och vatteburen golvvärme och har 2 säkert jätte enkla frågor men lyckades inte med mitt googlande denna gång.

1: Detta är ett lyxproblem men de är 25c i garaget och de känns lite onödigt.
  • I garaget sitter de en egen grupp för golvvärme "se bild" Jag skulle vilja sänka värmen där hur gör jag? Svårt att se men de sitter en blandventil nere till vänster har den något med de o göra? Värmesystem med kopparledningar, cirkulationspump och blandventil i ett garage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Min andra fråga är vad är funktionen av de vita termostat vredet vanligt elementvred på huvud gruppen Värmesystem med rör, termostater och blandventil i ett hus med golvvärme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.