L Linda Ö #31 Medlem · 51 inlägg 29 nov 2025 10:35 Linda Ö Medlem 51 inlägg 29 nov 2025 10:35 #31 pacman42 skrev: Min son och min dotter fick bägge byta alla lampkontakter när de flyttade in i sina studentrum. Ja, jag hade tur att det iaf var gjort i lägenheten jag flyttade in i…😊 Tråkiga grejer att byta- i min lägenhet hade det definitivt varit svårt…gammalt hus 😎
pacman42 skrev: Min son och min dotter fick bägge byta alla lampkontakter när de flyttade in i sina studentrum. Ja, jag hade tur att det iaf var gjort i lägenheten jag flyttade in i…😊 Tråkiga grejer att byta- i min lägenhet hade det definitivt varit svårt…gammalt hus 😎
pacman42 #32 Allvetare · Västra Götaland · 25 565 inlägg 29 nov 2025 15:03 pacman42 Allvetare Västra Götaland 25 565 inlägg 29 nov 2025 15:03 #32 L Linda Ö skrev: Ja, jag hade tur att det iaf var gjort i lägenheten jag flyttade in i…😊 Tråkiga grejer att byta- i min lägenhet hade det definitivt varit svårt…gammalt hus 😎 Nu missförstod du mig nog, studentlägenheterna hade DCL medan alla lampor de hade med sig hemifrån inte hade det.
L Linda Ö skrev: Ja, jag hade tur att det iaf var gjort i lägenheten jag flyttade in i…😊 Tråkiga grejer att byta- i min lägenhet hade det definitivt varit svårt…gammalt hus 😎 Nu missförstod du mig nog, studentlägenheterna hade DCL medan alla lampor de hade med sig hemifrån inte hade det.
L Linda Ö #33 Medlem · 51 inlägg 29 nov 2025 16:18 Linda Ö Medlem 51 inlägg 29 nov 2025 16:18 #33 pacman42 skrev: Nu missförstod du mig nog, studentlägenheterna hade DCL medan alla lampor de hade med sig hemifrån inte hade det. Ahaa, ja- jag hade ju hellre haft dom äldre- men jag hade ju inga äldre taklampor heller…så det fick bli nya…😎
pacman42 skrev: Nu missförstod du mig nog, studentlägenheterna hade DCL medan alla lampor de hade med sig hemifrån inte hade det. Ahaa, ja- jag hade ju hellre haft dom äldre- men jag hade ju inga äldre taklampor heller…så det fick bli nya…😎