C
Fick idag upp "Nya Klarna" när jag skulle betala ett köp.
Det "nya" verkar framför allt vara att man måste skapa ett konto hos Klarna för att kunna utnyttja någon av betalningssätten.
Har ingen avsikt att inleda någon avtalsrelation med Klarna (det räcker för min del med att butiken har det), så det blev inget Klarna-köp.

Vad tror ni om detta? Klarna har tidigare haft svårt att skilja på ditt och mitt och varit inne på detta spår med att knyta sina "kunders kunder" till sig. Vilket verkar fallit ganska platt (om man inte är ute efter avbetalning eller sådant). Nu gör de uppenbarligen ett nytt försök och går all in med att kräva en registreringsprocess för alla.
Win eller fail?
 
  • Arg
Veronica.
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Fick idag upp "Nya Klarna" när jag skulle betala ett köp.
Det "nya" verkar framför allt vara att man måste skapa ett konto hos Klarna för att kunna utnyttja någon av betalningssätten.
Har ingen avsikt att inleda någon avtalsrelation med Klarna (det räcker för min del med att butiken har det), så det blev inget Klarna-köp.

Vad tror ni om detta? Klarna har tidigare haft svårt att skilja på ditt och mitt och varit inne på detta spår med att knyta sina "kunders kunder" till sig. Vilket verkar fallit ganska platt (om man inte är ute efter avbetalning eller sådant). Nu gör de uppenbarligen ett nytt försök och går all in med att kräva en registreringsprocess för alla.
Win eller fail?
Fail, tror och hoppas
 
  • Gilla
Peter787 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.