Nej, du har svarat i den här tråden. Trådskaparen har dubbelpostat i olika forumdelar, vilket alltid skapar förvirring och är irriterande.
 
Nu finns tråden bara på ett ställe
 
jon_h skrev:
Nej, du har svarat i den här tråden. Trådskaparen har dubbelpostat i olika forumdelar, vilket alltid skapar förvirring och är irriterande.
Vilken kålrot! ;-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.