Låter jättefint :), du kan ju köra på din älskade björk i ett annat rum ;).

MVH//Christina.
 
ja du 8) alla möbler som köps in from nu ::) blir i björk :P
tack för all support förresten.. nu står containern på gården och vi börjar riva på lördag:-) :o räknar med 3-4 veckor innan vi kan laga mat i köket o äta där :-/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.