K Kane #1 Medlem · stockholm · 9 727 inlägg 21 feb 2025 18:31 Kane Medlem stockholm 9 727 inlägg 21 feb 2025 18:31 #1 Har köpt ny induktionshäll. Nya, Bosch, har följande inkopplingsalternativ, Gamla, också Bosch, hade följande, Är det Bosch som ändrat sig eller är det branschen som ändrat sig vad det gäller benämningarna? #häll-spis-ugn-spishäll
Har köpt ny induktionshäll. Nya, Bosch, har följande inkopplingsalternativ, Gamla, också Bosch, hade följande, Är det Bosch som ändrat sig eller är det branschen som ändrat sig vad det gäller benämningarna?
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 740 inlägg 21 feb 2025 18:43 useless Lök. Gävleborg 43 740 inlägg 21 feb 2025 18:43 #2 MMan har väl bara förtydligat att hällen endast nyttjar två faser?
K Kane #3 Medlem · stockholm · 9 727 inlägg 21 feb 2025 18:46 Kane Medlem stockholm 9 727 inlägg 21 feb 2025 18:46 #3 useless skrev: MMan har väl bara förtydligat att hällen endast nyttjar två faser? Uppenbarligen. Men också justerat spänningsangivelsen i rubriken. Jag har inte kollat hur andra tillverkare gör.
useless skrev: MMan har väl bara förtydligat att hällen endast nyttjar två faser? Uppenbarligen. Men också justerat spänningsangivelsen i rubriken. Jag har inte kollat hur andra tillverkare gör.