Vi har köpt ett hus där vi har lite problem med hur vi löser spisfrågan.
De förra ägarna hade en 90 cm gasspis som dom tagit med sig. Dock lämnade dom en spis, som inte passar riktigt. Sambon vill att en ny spis ska vara centrerad under spiskåpan och jag står lite frågande till hur jag ska göra.
Hur hade ni gjort?
Jag tycker det blir lite onödigt dyrt med en ny 90 spis, finns där några andra lösningar`? Bifogar bild.
De förra ägarna hade en 90 cm gasspis som dom tagit med sig. Dock lämnade dom en spis, som inte passar riktigt. Sambon vill att en ny spis ska vara centrerad under spiskåpan och jag står lite frågande till hur jag ska göra.
Hur hade ni gjort?
Jag tycker det blir lite onödigt dyrt med en ny 90 spis, finns där några andra lösningar`? Bifogar bild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Jag har ingen aning om huruvida det är besvärligt.
Men idag funderade jag på om man skulle köpa sig en vanligt induktionsspis på 60 cm och sen en grillhäll bredvid. Men hittar bara grillhällar som är lika dyra som spisen....
Någon som vet var man kan köpa en sån för överkomligt pris?
Men idag funderade jag på om man skulle köpa sig en vanligt induktionsspis på 60 cm och sen en grillhäll bredvid. Men hittar bara grillhällar som är lika dyra som spisen....
Någon som vet var man kan köpa en sån för överkomligt pris?
Moderator
· Stockholm
· 57 773 inlägg
Lite Off Topic:
Var det överenskommet att de skulle ta med spisen, och lämna en som inte passar?
Var det överenskommet att de skulle ta med spisen, och lämna en som inte passar?
Kanske udda, men den var borttagen vid visningen och endast det som är där på visningen hör till huset. Så läget är som det är tyvärrlbgu skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden