skalman1 skrev:
ja då kan dom gott ta tillbaka den.
Min blev glapp i utgående axeln efter någon månad, så jag lämnade in den för rep och skulle få den nästa vecka.
Men det tog tre veckor innan jag fick tillbaka den och insåg att dom hade inte gjort någonting med den. Men jag orkade inte krångla mer utan lät den vara glapp.
Numera har jag en aeg fjuttdragare till det mesta så jag klarar mig ändå.
Lät ju inte bra... Ja det blir att reklamera batteriet imorn iaf.. Får se hur Jula löser detta...

jag köpte min på swedol, och dom var ganska hjälpsamma, dom erbjöd mig att få låna en skruvdragare till slut men då hann min hitachi komma tillbaka precis när jag behövde den. dom skickar ju iväg maskinerna till en hitachi verkstad tydligen.

Nu verkar även det andra batteriet fungera.... Ska hålla koll och testa allteftersom..

Tyckte dock att betteriet la av extrem snabbt idag.. Iof 10 väldigt kraftiga och långa skruvar men ändå.. Hoppas det inte var fulladdat innan....

för att ha något att jämföra med så kan jag säga att när jag använde min helgen så drog jag ca 30 st 6x100 in i en hård timmervägg och efter det så var det fortfarande bra kräm i den.

skalman1 skrev:
för att ha något att jämföra med så kan jag säga att när jag använde min helgen så drog jag ca 30 st 6x100 in i en hård timmervägg och efter det så var det fortfarande bra kräm i den.

Okej, då ska jag ha det i åtanke när jag testar nästa gång.. Hoppas verkligen att det var oladdat som sagt...

Tackar för all info...

jag är glad att kunna hjälpa till :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.