Har haft bort element i samband med renovering.
När jag skulle sätta tillbaka det köpte jag nya ”halvkopplingar” för 12 mm kopparrör...
Men vid närmare inspektion så var dom gamla kopplingarna 1 mm större.
Dom gamla var 20mm invändigt och dom nya 19.
Omöjligt att få på dom nya.
Hittar inga med detta måttet...
Är detta några special eller vad är det för koppling jag ska köpa?
När jag skulle sätta tillbaka det köpte jag nya ”halvkopplingar” för 12 mm kopparrör...
Men vid närmare inspektion så var dom gamla kopplingarna 1 mm större.
Dom gamla var 20mm invändigt och dom nya 19.
Omöjligt att få på dom nya.
Hittar inga med detta måttet...
Är detta några special eller vad är det för koppling jag ska köpa?
Klicka här för att svara


