Nej,dom såg jag inget av. Sorry =/
 
Kevin skrev:
Finns ej i butik än,inte säker när den kommer.
Vet ej om man får nämna det här egentligen men jag är återförsäljare åt Bosch bland annat så vi var inbjudna på ett event på Mantorp Park i samband med STCC-tävlingen som gick där förra veckan.
Där visade Bosch sitt nya multiverktyg och sänksåg bland annat. Sen kan jag oxå meddela att dom kommer med en gipsautomat snart =)
Jag antar att du är den jag tror du är :). Vi blev inte bjudna på den träffen, ska ringa o klaga lite på herr J tror jag bestämt ;). Men trevligt med nya maskiner, hoppas han kommer hit och visar upp för oss också.
 
WoberT skrev:
Jag antar att du är den jag tror du är :). Vi blev inte bjudna på den träffen, ska ringa o klaga lite på herr J tror jag bestämt ;). Men trevligt med nya maskiner, hoppas han kommer hit och visar upp för oss också.

Jag är precis den du tror jag är :D
Ja,ring till honom o skäll lite :P
 
Kevin skrev:
Jag är precis den du tror jag är :D
Ja,ring till honom o skäll lite :P
Haha mjo får nog ta o göra det. Han kommer iofs hit på måndag.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.