Det sitter någon form av skumgummilist mot golvet under vår duschvägg. Den har släppt där golvet lutar och lämnat en snygg brun rand med gammal silikon som jag håller på att ta bort just nu (ska även ta bort kalk och smuts). Vi ska sälja och tänker inte byta duschhvägg. Men jag vill ta bort skumgummilisten och sätta dit något annat. Min fråga är vad jag ska sätta?

Löst sittande vit skumgummilist vid foten av en duschvägg, med brun silikonrand längs golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En skumgummilist längs golvet under en vit duschvägg med brun silikonrand och kalkfläckar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

kulle
Den där skumgummilisten sitter löst uppstoppad i profilen, den går att dra ner så att den tätar igen.
Har sökt runt litegrann men kan inte hitta den som reservdel, förmodar att det är ifö duschvägg du har?

kulle kulle skrev:
Den där skumgummilisten sitter löst uppstoppad i profilen, den går att dra ner så att den tätar igen.
Har sökt runt litegrann men kan inte hitta den som reservdel, förmodar att det är ifö duschvägg du har?
Ja det är en ifö, tyvärr så finns listen inte som reservdel. Jag upptäckte att den gick att dra ner! Men del är missfärgad och skadad på vissa ställen :( Kanske man kan bleka den på något sätt?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.