Letar förvirrat efter en ny kyl/frys. Får en känsla av att många har kvalitetsproblem. Även de märken som ska vara bra verkar dumpa marknaden. Kriterierna är kyl över frys, Max 1887 högt och 60 brett. Pris absolut max 11000. Har tittat på några Samsung med modellbeteckningar som gör mig totalt förvirrad. Liebherr CP 4313 verkar vara ganska ok. LG verkar också vara hyfsade.