1 921 läst ·
21 svar
2k läst
21 svar
Ny köksbild för kommentar!!
Är ek det enda träslag som är aktuellt om ni ska ha trägolv??Solana skrev:
Personligen håller jag def. på trä, ek är iof. inte det första träslag jag personligen tänker på när det gäller den gräddvita, lantliga stilen, även om det också är snyggt
MVH//Christina.
Min egen favorit.

Ek, vilket också är mycket snyggt.

Ser fint ut! 
Ska jag säga nåt trist då blir det.. att ha avställningsyta bakom hällen är ingen jättesmart idé, det som står där blir så extremt flottigt. :-/
Men du kanske redan tänkt ut en lösning på detta lilla problem!
Ska jag säga nåt trist då blir det.. att ha avställningsyta bakom hällen är ingen jättesmart idé, det som står där blir så extremt flottigt. :-/
Men du kanske redan tänkt ut en lösning på detta lilla problem!
Njae det har jag inte. men man får väl diska ibland... Tänkte närmast salt och pepparkvarn kan stå där...MatildaSofia skrev:
Men framförallt så är det bra för man slipper den där enormt fula fogen som alltid blir bakom spisen
Fogen kommer ju en hel del längre bort vilket jag hoppas medför att den inte blir lika ful... ???
Ja, salt o pepparkvarnarna är inte så svåra att underhålla dagligen, men tillslut ställer du allt annat där också i farten, 4 olika olivoljor o 3 balsamvinägrar. Orkar inte ställa in citronpepparn i skåpet, ska ju ändå använda den snart igen..
Då är Du framme vid problemet..Har en lika slarvig men matglad vän som flyttade in i ett sprillans kök med samma lösning, han blev galen på den där ytan o gjorde om hela köket.
Men jag är säker på att Du är mer ordningsam.
Då är Du framme vid problemet..Har en lika slarvig men matglad vän som flyttade in i ett sprillans kök med samma lösning, han blev galen på den där ytan o gjorde om hela köket.
Men jag är säker på att Du är mer ordningsam.
Hej jag SKA ha en sådan liten hylla i mitt kök praktiskt nej kanske inte men GUD va snyggt....
Malin
Himla snygga bilder du hittade där på kvänums kök Christina. tanken med ekparketten skulle då vara att plocka fram ekskivan i skänkenheten och ekköksbordet!!Vi tänkte förut att det blir för mkt ek med golv också därför var vi inne på klinkers ett lååångt tag som sagt, men nu velar vi... ??? ???
denna bild är ju inte heller fel

denna bild är ju inte heller fel

Såg den där bilden också, men gillar personligen inte alls klinker i den färgen (men det är ju naturligtvis bara en smaksak), skulle själv isf. välja klinker i nåt åt det "kalkstensgråa" hållet
, ursnyggt till gräddvitt, granit och ek.......
, dessutom en mycket tacksammare nyans (tycker jag) att hitta passande accentfärger till, för i princip allt passar till den kombinationen 
MVH//Christina.
MVH//Christina.
Klicka här för att svara