Antar att du menar i nivå med befintligt golv? Jo, det ska den helst vara, men huvudsaken är att den inte ligger högre än golvet. På din bild ser den ut att ligga lite lägre än omgivande golv, men inte så lågt att det bör innebära problem med våtisoleringen.roblof skrev:
Okej, då är det väl bara glasmosaiken på 2X2 cm som jag skall ha till golv som ställer till det. Det måste vara obsolut "plant" för att det skall bli snyggt. Får försöka att snygga till med hjälp av bilning och spackling..
Tycker att man skall få lite bättre jobb för 5000:- eller är jag ute på en Vättern runda?
Tycker att man skall få lite bättre jobb för 5000:- eller är jag ute på en Vättern runda?
Ja just det tack för tipset!
Funderar lite på manshetten "stavning" Läste på Purus hemsida ang. "Puruskniven" verkar smidigt. Är det någon som använt den? Eller är det mattkniv som gäller... Tänker främst på tillskärningen innan montering av klämringen.
Något att tänka på vid monteringen av PK-Ramen "Slutkristen"?
Funderar lite på manshetten "stavning" Läste på Purus hemsida ang. "Puruskniven" verkar smidigt. Är det någon som använt den? Eller är det mattkniv som gäller... Tänker främst på tillskärningen innan montering av klämringen.
Något att tänka på vid monteringen av PK-Ramen "Slutkristen"?
Klicka här för att svara

