Börja lite kort och öka någon grad vartannat dygn tills ni är nöjda. Är det för totalvärme eller komfort. Komfort är om det finns andra värmekällor. Totalvärme kanske det behövs något över komfort, det är fötterna som bestämmer. Var sitter termostaten, i golvet eller på en vägg