Byggnovis
· Västra Götaland
· 40 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Japp, går som sagt att dra ner men känns som att jag får det så där även om jag kör på min, känns som att det är det korta avståndet från den exponerade ”brännaren” (keramikplattan) och köttet som gör att även små lågor som slår upp sveder köttet.
Och jag repeterar: jag är fortfarande väldigt nöjd totalt sett, detta är på marginalen och kan mycket väl vara skit bakom spakarna...
/U
Och jag repeterar: jag är fortfarande väldigt nöjd totalt sett, detta är på marginalen och kan mycket väl vara skit bakom spakarna...
/U
Rostfria brännare är bra.S star_daddy skrev:Köp en grill där man kan byta ut brännarna som är det första som blir dåligt. Om inte originalbrännarna är av "evighetstyp" så finns det på bättre på tillbehörsmarknaden hos kvalitetsföretag som jobbar med gasol. Fråga där innan köp vilka grillar man rekommenderar, det kan löna sig på några års sikt. Tänk också på att allt kött och all fisk ska anrättas vid måttliga temperaturer, och att försiktig grillning med locket på (barbeque) kan vara det bäata. Plus full gasolsäkerhet förstås.
En hylla under grillen där gasolflaskan kan stå permanent är också bra. Speciellt om man har hjul på grillen.
inte samma kvalite som premiummärkena men väldigt mycket för pengarna skulle jag säga. Har bekanta som har Bluegas som tidigare haft Weber som är nöjda. Skall tillägas att dom tar in grillen i förrådet på vintern.L lassebrun skrev:
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Jag har en 625-1 SE (var tveksam ovan men har nu mätt upp) - den behövdes det två för att få in i bilen, om du har pirra går det säkert med lite bök att få upp själv på ett släp. Allt låg i en kraftig kartong, har för mig att det var plastat ihop med en enkel pall, men minnet kanske sviker och det kan ju också varit så att jag bara råkade få den som var nederst i en stapel...engs skrev:
/U
Ok, låter tveksamt, tänkte köra prisgaranti, Bauhaus mot NetonNet. Ska jag ta med mig frugan som bärhjälp måste hela familjen med och de lär inte vara glada av att sitta i bilen när jag ska både övertyga personalen om prisgaranti och dessutom stå i deras ökända kösystem...ullberg skrev:
Jag har en 625-1 SE (var tveksam ovan men har nu mätt upp) - den behövdes det två för att få in i bilen, om du har pirra går det säkert med lite bök att få upp själv på ett släp. Allt låg i en kraftig kartong, har för mig att det var plastat ihop med en enkel pall, men minnet kanske sviker och det kan ju också varit så att jag bara råkade få den som var nederst i en stapel...
/U
Du kan inte prismatcha mot Hornbach istället och få den hemleverad dessutom?engs skrev:
/R
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 837 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 837 inlägg
riskkapital bolag tar över landmann.F fsn skrev:
All försäljning kommer ske via Tyskland.
De fokuserar på försäljning av nytt men har ingen plan än på reservdelar osv.
Så om man bara vill köpa nytt så kan man köpa landmann så klart.
Vore bättre dom fokuserade på att BARA sälja reservdelar, det behövs ju när det gäller Landmann. Men oavsett vilket, det är ett brand som bör undvikas oavsett vilket, kvaliten suger fett.H Hallerudsbo skrev: