Jag spekulerar lite på en lägenhet i stadsmiljö från 1904 där försäljaren låtit installera en balkong men varit smart nog att överlåta installation av dörr till nästa (och förhoppningsvis medvetna) ägare.
Fönster är original i 4 speglar och därunder finns en radiator av gjutjärn.
Är det någon som har något tips på hur jag skulle kunna göra om denna öppning till en dörr utan att begå ett antikvariskt helgerån?
Någon som har tips på hur man på bästa sätt placerar om elementet?
tacksam för svar