Jag spekulerar lite på en lägenhet i stadsmiljö från 1904 där försäljaren låtit installera en balkong men varit smart nog att överlåta installation av dörr till nästa (och förhoppningsvis medvetna) ägare.
Fönster är original i 4 speglar och därunder finns en radiator av gjutjärn.

Är det någon som har något tips på hur jag skulle kunna göra om denna öppning till en dörr utan att begå ett antikvariskt helgerån?
Någon som har tips på hur man på bästa sätt placerar om elementet?
tacksam för svar
 
Finns det inte några hus runtomkring som du kan kika på? Det bästa är ju om det dessutom passar in i övriga stadsbilden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.