Ursäkta men han lämnade ju in hällen just för att han var osäker så varför sådana påhopp?
/Kent
/Kent
pefo>*S*
el_richard>Ok, läste ditt inlägg med andra ögon, nackdelen med negationer i inlägg för det är lätt att man läser hela fel då.
Känner man inte personen bakom lite närmare så är det ännu mer lätt hänt. Lite därför med som jag bara ler åt pefo's kommentar ovan.
Självfallet håller jag med om att om man är osäker så låter man andra göra jobbet.
Glad midsommar till Er med.
/Kent
el_richard>Ok, läste ditt inlägg med andra ögon, nackdelen med negationer i inlägg för det är lätt att man läser hela fel då.
Känner man inte personen bakom lite närmare så är det ännu mer lätt hänt. Lite därför med som jag bara ler åt pefo's kommentar ovan.
Självfallet håller jag med om att om man är osäker så låter man andra göra jobbet.
Glad midsommar till Er med.
/Kent
snowsoul skrev:
En elektriker som inte reder ut att koppla in den hällen hade jag dragit öronen åt mig för att anlita. Kopplade en likadan för ett par veckor sedan och det är inte konstigare att koppla in den än många andra elprylar men stöter på. Kanske inte ett klockrent kopplingsschema, men inga problem att förstå. Kanske ska tillägga att jag är elektriker och inte "mupp"!
hehe ,, vilken diskussion.
Elektrikern är en släkting till mig,,han har jobbat många år,,,mestadels i Norge. Han var rätt säker på hur han skulle koppla men ville inte då bruksanvisningen var dålig ,,,så här i efterhand så kopplades ugnen precis som han sa att den skulle kopplas.
men va faan ä 200kr då man gör om hela köket.......
/S
Elektrikern är en släkting till mig,,han har jobbat många år,,,mestadels i Norge. Han var rätt säker på hur han skulle koppla men ville inte då bruksanvisningen var dålig ,,,så här i efterhand så kopplades ugnen precis som han sa att den skulle kopplas.
men va faan ä 200kr då man gör om hela köket.......
/S
Klicka här för att svara