12 379 läst ·
182 svar
12k läst
182 svar
Nu ska du få meddelande om en kriminell skriver sig hos dig
En sådan allé lär knappast rymmas på tomtmark, nej. Och det innebär att man inte heller får stängsla in hur som helst. I synnerhet inte med enda syfte att hålla allmänheten borta.Rkarlsson skrev:
Men vad ni är bångstyriga. Objektet i fråga är PRIVAT villatomt, och inte så lång som på bilden. Tror du jag lägger ut grannens tomt? Jo han får stängsla in hela sin tomt såklart för att hålla folk borta. Precis lika mycket som jag får sätta grindar på min uppfart och gångvägen in på tomten. Jag fick sätta grind för att idioter genade genom min privata tomt.C cpalm skrev:
Jag håller helt med man kan ha en allé på sin tomt.Rkarlsson skrev:Men vad ni är bångstyriga. Objektet i fråga är PRIVAT villatomt, och inte så lång som på bilden. Tror du jag lägger ut grannens tomt? Jo han får stängsla in hela sin tomt såklart för att hålla folk borta. Precis lika mycket som jag får sätta grindar på min uppfart och gångvägen in på tomten. Jag fick sätta grind för att idioter genade genom min privata tomt.
Ja det är ett problem. Därav så kan man absolut införa att den som vill ha infon får lämna sitt personnr om något brottsligt händer. Jag har inga problem att lämna mina uppgifter om jag vill ha reda på något om någon.Alfredo skrev:
Exakt. Jag har inga problem med det. Men inser att nästan inga uppgifter som är känsliga är värda att skyddaAlfredo skrev:
Jag kan inte finna att vi kan söka på personer på det viset i polen tex.