Hej.
Vi har en ny tomt där vi ska plantera en häck och sätta upp ett staket mot gatan. Från huset är det plant och därefter är det en liten sluttning/lutning ner mot gatan. Har du förslag på hur man ska placera häcken och staketet för att det ska se bäst ut.
 
Ställ frågan på avdelning Tomt & trädgård så besvarar Cajsa din fråga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.