Har gjort en liten renovering av mitt kök. Har behållt mycket av det gamla men också kompleterat med nytt.. Blev ganska bra.. Har bara lite målning och lister kvar.. Någon som har förslag till handtag!?
Några till innan renoveringen
Vilken förvandling, jättesnyggt tycker jag!
Jag föreslår att du tar upp det mattblanka (fläkten mm) i handtagen. Det finns jättesnygga sådana. Jag skulle däremot absolut inte använda knoppar.
Jag håller själv på och byter ut alla typ av knoppar som vi har i vårt hus. Smaken är olika tack och lov.
Återigen, lyckad renovering.
Jag föreslår att du tar upp det mattblanka (fläkten mm) i handtagen. Det finns jättesnygga sådana. Jag skulle däremot absolut inte använda knoppar.
Jag håller själv på och byter ut alla typ av knoppar som vi har i vårt hus. Smaken är olika tack och lov.
Återigen, lyckad renovering.
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
http://www.onlinepdf.dk/books/default.aspx?onlinepdf=e47d57a7-a925-437e-9df2-4cd72ae037a0 (Gå till s.4- t.om s7) Vet inte om jag tycker dom e coolt galna eller bara tacky, men jag är ju av den åsikten att nästan allt e snyggt bara det är på rätt plats!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden