10 895 läst ·
40 svar
11k läst
40 svar
Nu är det nära...
Va' fort det gick! Och vad fint det blir! Grattis!
/Ulle
/Ulle
Tack alla!! 
Vi hade den lokala snickaren här och monterade i veckan som gick. Det var spännande att komma från jobbet på eftermiddagarna och se framstegen..
Elektrikern hoppas på inkoppling på Tisdag :
Fick kopplat in blandaren ikväll, FMM Garda II, Rejäl pjäs
Nu står vi och stampar när det gäller kakel :-[
Sambon är inne på dekortegel på spissidan och tapeter på ytterväggen.
Själv är jag inne på något mer vågat med lite starkare kulör, Glasplattor? http://www.konradssons.com/inspiration/kakel/kok/31.html finns i flera kulörer.
Kom gärna med kommentarer om våra idéer, kanske är vi helt ute och seglar (känns lite så :-?)
Vi hade den lokala snickaren här och monterade i veckan som gick. Det var spännande att komma från jobbet på eftermiddagarna och se framstegen..
Elektrikern hoppas på inkoppling på Tisdag :
Fick kopplat in blandaren ikväll, FMM Garda II, Rejäl pjäs
Nu står vi och stampar när det gäller kakel :-[
Sambon är inne på dekortegel på spissidan och tapeter på ytterväggen.
Själv är jag inne på något mer vågat med lite starkare kulör, Glasplattor? http://www.konradssons.com/inspiration/kakel/kok/31.html finns i flera kulörer.
Kom gärna med kommentarer om våra idéer, kanske är vi helt ute och seglar (känns lite så :-?)
Illunion 
Speglarna på dörren är inte symmetriska och urtagen för gångjärnen är inte gjorda i en handvändning..Vi har känt lite på det nu och det är faktisk inte så dumt faktiskt, känns naturligt åt det det hållet.
På gaveln i hörnet sitter täcksida nu, vi får se hur det känns...fler bilder kommer..
Speglarna på dörren är inte symmetriska och urtagen för gångjärnen är inte gjorda i en handvändning..Vi har känt lite på det nu och det är faktisk inte så dumt faktiskt, känns naturligt åt det det hållet.
På gaveln i hörnet sitter täcksida nu, vi får se hur det känns...fler bilder kommer..
Vilket otroligt läckert kök, är så avundsjuk på ert hörnskafferi, vilken tur att ni inte prioriterade bort det
Vilka är måtten på ert hörnskafferi, för IKEA har inget som man kan köpa färdigt så då får man bygga ett... när det nu blir
Vilka är måtten på ert hörnskafferi, för IKEA har inget som man kan köpa färdigt så då får man bygga ett... när det nu blir
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Varför är det vatten skador i husknutena
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Getingar, visst är de bra, men nu är det väl.....
Övrigt Off Topic -
Är det rimligt/säkert att göra hål i en väggmonterad grenuttag?
El -
Vad finns för risk för fuktskada här och vad kan jag göra åt det nu?
Badrum -
Vad gör jag nu när jag har sett en råtta klättra i körsbärträdet
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur