Jag också funderade på att köpa stomme av de men är glad att jag inte gjorde det.
Vi valde Arvidssons Snickeri AB och de har varit underbara att jobba med. Efter att allt var monterat så gick vi igenom med Arvidsson själv om något hade fattats i leveransen eller om något var felmonterat etc. och gjorde upp de sista ekonomiska. Det var aldrig några problem utan de ställde alltid upp och var mer engagerade än vad de hade behövt.
Så om ni vill undvika problem med leverantören så titta närmare på dem. De gör även hus efter egen skiss också.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.