Hej! Vet inte om det är i rätt tråd, men är det någon som vet vilken metod Nostalgihus/Q-houses använde sig av kring år 2005 när de byggde villor med putsfasad? Det var ju under den tiden en del tyckte att enstegstätat var bra...
Någon som har koll på detta?
Jag har försökt få tag på byggfirman, men de har ju gått i KK för länge sedan och de som nu jobbar på firman med det org.nr är för nya för att veta något, tydligen (KMG- Bygg).