Är det någon som har erfarenhet av Norröns Färg? Ska nämligen måla om huset nu till våren.

De ligger ju bra till i Folksams färgtest för utomhusfärger och är billigare än övriga märken. De verkar okcså ha lite mer gifter enligt gamla recept, vilket jag tycker är bättre än att måla om huset vartannat år pga mögelpåväxt.

Här kommer länken för er som är intresserade: http://www.folksam.se/forsakring/hemboende/FOFarger4.pdf

Mvh
L
 
Lyfter denna tråd, då det snart börjar bli aktuellt att inhandla färg.
 
Målade vårt "förrförra" hus med Norrön för c:a 8 år sedan. Åkte förbi det förra veckan och det ser fortfarande oförskämt bra ut. Inga prickar och glansen hålls uppe.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.