Vad skall du koppla in och hur? Det finns större fallgropar i en central än att en skena sitter fel. Är det en fasskena du skall koppla in? Berätta lite mer så får du bättre svar. Annars låter det som att @SiggeEklund har det rätta svaret.
Tja, om du börjar med att beskriva hur din central är uppbyggd och hur den skiljer sig från den från Kjell (tror jag bilden är från) så kan vi börja där.
Du kan också beskriva varför det som Demmpa visar är potentiellt katastrofalt fel.
Din fråga, hur man kopplar in "de gröna" och var skenan ska sitta är så grundläggande ställd att det inte just nu finns förutsättningar för att du ska kunna göra detta på ett säkert sätt.
Du måste förstå var skenan ska sitta och varför, annars skulle jag å det bestämdaste avråda dig från kopplingar i centralen.
Du kan också beskriva varför det som Demmpa visar är potentiellt katastrofalt fel.
Din fråga, hur man kopplar in "de gröna" och var skenan ska sitta är så grundläggande ställd att det inte just nu finns förutsättningar för att du ska kunna göra detta på ett säkert sätt.
Du måste förstå var skenan ska sitta och varför, annars skulle jag å det bestämdaste avråda dig från kopplingar i centralen.
Vad är det som går i dom gulgröna slangarna?
Biledare till tex eklk? Om det är det så är det fel sedan flera år tillbaka. Vilken färg ska det vara idag på biledarens slang?
Ja, det finns nog en del elektriker som gör fel på den biten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Biledare till tex eklk? Om det är det så är det fel sedan flera år tillbaka. Vilken färg ska det vara idag på biledarens slang?
Ja, det finns nog en del elektriker som gör fel på den biten.