är det nån ny policy från årsskiftet eftersom dom inte gjorde det i somras?
(4-ledare)
Kan iofs bara svara för det område jag jobbar på (mellersta norrland) Där la vi 5-ledare ifjol också så, antog att det gällde hela koncernen faktiskt

Dom måste väl använda upp all gammal skit innan dom köper in nytt hehe
