Är i tagen att bygga ut min 1 1/2 plansvilla med ca 20 kvm i ett plan. Jag har spikat ytterpanel i helgen och kom att fundera på om man behöver någon nockventilation? Det blir ju bara på en sida i så fall i och med att den andra "gaveln" står mot befintligt hus. Sen kom även funderingarna om en vind/inspektionslucka fram, är det nödvändigt? Kan väl vara bra att ha så man kan kolla att vinden mår bra!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.