Är i tagen att bygga ut min 1 1/2 plansvilla med ca 20 kvm i ett plan. Jag har spikat ytterpanel i helgen och kom att fundera på om man behöver någon nockventilation? Det blir ju bara på en sida i så fall i och med att den andra "gaveln" står mot befintligt hus. Sen kom även funderingarna om en vind/inspektionslucka fram, är det nödvändigt? Kan väl vara bra att ha så man kan kolla att vinden mår bra!