Vi har köpt hus! Det var lite förhöjd fumt i ett rum i sutterängplan i regel och isolering. Ingen fara men vi tänker åtgärda det direkt. De har i ett rum ett vad de kallar nivelle golv. Vet någon något om det och om det är den konstruktion man bör gå på? Eller skall man riva ut skiten och in med platon matta och trägolv?
Vet någon ca priser per kvadrat för att göra en sådan konstruktion?