Tabbade mig lite när jag satte upp kaklet på väggen då ja började med mosaiken. Tänkte dock inte på att det var olika tjocklekar samt att de ska vara mer fix under kakelplattorna. Att riva ner är inget alternativ, men finns det något annat jag kan göra som kan "gömma undan" det lite? kanske någon list eller liknande?
Inget du kan göra åt nu. Fast det måste du ju ha lagt märke till när du satta första arket att det inte var jämnt med varandra? Lustigt att du bara kör på sedan
Skit samma då det är bara du som kommer att lägga märke till den nivåskillnaden, inte hela världen enligt mig.
Tur att det inte är en firma som ha gjort det för då hade högafflar och tjära med fjädrar dykt upp här bland kommentarerna
Eventuellt ett gatlopp också.....
Skit samma då det är bara du som kommer att lägga märke till den nivåskillnaden, inte hela världen enligt mig.
Tur att det inte är en firma som ha gjort det för då hade högafflar och tjära med fjädrar dykt upp här bland kommentarerna
Ja det var lite min tanke men har inte hittat något lämpligt. Allt annat kommer vara chrome.anders07 skrev:
hahah, aa precis jag såg det när jag började med större arken och tänkte ääh finns säkert någon bra list men sedan i affären la ja märke till att man la en skena underT tank77 skrev:Inget du kan göra åt nu. Fast det måste du ju ha lagt märke till när du satta första arket att det inte var jämnt med varandra? Lustigt att du bara kör på sedan
Tur att det inte är en firma som ha gjort det för då hade högafflar och tjära med fjädrar dykt upp här bland kommentarernaEventuellt ett gatlopp också.....
Liknande trådar
-
Behöver hjälp att hitta detta kakel / Klinker
Badrum -
Lägga kakel i mönster – 10 läggningsmönster för kakel och klinker
Artikelkommentarer -
Någon som satt kakel/klinker från Bauhaus i nybyggt hus? Tacksam för hjälp.
Badrum -
Se skillnad på kakel och klinker
Golv -
Behövs silikon över fogar mellan klinker/kakel?
Badrum