7 708 läst ·
6 svar
8k läst
6 svar
Nilfisk-ALTO C125.3-8 PAD bra köp?
Det går nu en kampanj där dom säljer Nilfisk-ALTO C125.3-8 PAD för 1995kr (tidigare 3695kr).
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=582962
Är detta ett bra köp? Den är tänkt att användas till biltvätt och ev. till rengöring av trädäck.
Om inte, vad bör jag köpa istället?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=582962
Är detta ett bra köp? Den är tänkt att användas till biltvätt och ev. till rengöring av trädäck.
Om inte, vad bör jag köpa istället?
För någon vecka sen (eller två?) sålde Classe i Birsta en syskonmaskin (C125.2-8-PAD) med tillbehörspaket (altantvätt, avloppsrens, bilborste etc) för 998 kr. Jag vet inte om det var ett rikstäckande erbjudande eller om det fortfarande gäller, men prisvärt är/var det i alla fall. Den annonserades inte på webben utan bara i butik så det kan vara värt ett besök eller ett telefonsamtal om du är på jakt efter en billig högtryckstvätt.
Produkter som diskuteras: "avloppsrens"
Rensband för stopp i avloppet 7,5 m
För avloppsrensning
74 kr inkl moms
Läs mer
Gammal tråd, men jag köpte denna Bauhaus idag som har kampanj på den, 1595 inkl. alla extra tillbehör.
Hade först plockat en Kärcher rensslang, 795 för 7,5 meter. Fick då syn på denna, som alltså inkluderade en rensslang (oklart hur lång, bedömer minst 7,5 meter) plus förstås ny högtryckstvätt som får ersätta min gamla noname.
Sen fattar jag att det är en instegsmodell, att både Kärcher o Nilfisk är Kina-skräp nuförtiden etc, men måste ändå säga att den kändes ganska rejäl för pengarna!
/A
Hade först plockat en Kärcher rensslang, 795 för 7,5 meter. Fick då syn på denna, som alltså inkluderade en rensslang (oklart hur lång, bedömer minst 7,5 meter) plus förstås ny högtryckstvätt som får ersätta min gamla noname.
Sen fattar jag att det är en instegsmodell, att både Kärcher o Nilfisk är Kina-skräp nuförtiden etc, men måste ändå säga att den kändes ganska rejäl för pengarna!
/A
Redigerat:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden