Ett tips för er som bygger med en sådan värmepump.
På hemsidan deras finns det lite dolt en möjlighet att köpa till en tilläggsförsäkring som täcker upp självrisk + avskrivningskostnaden om pumpen skulle gå sönder inom 6 eller 10 år. Med tanke på skriverier om systemfel på pumpar osv så kan det vara idé att övertala husleverantören till att inkludera denna försäkring
 
Speciellt för frånluftvärmepumpar. Min pump havererade först gången efter 14 månader.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.