Hej,
Jag ska byta ut min värmepanna, en NIBE VVM 320, och undrar ifall någon är intresserad av den?
Jag har använt den som elpanna men den ska gå att kombinera med andra delar från NIBE så som luft/vatten.
Finns att hämta från den 16e maj i Sollentuna.
Fungerar som den ska vad jag kan avgöra. Möjligen att säkerhetsventilen behöver bytas, den läcker lite vatten men vad jag förstår så är det normalt pga att trycket ökar när vattnet värms upp.
Kom med ett bud om du är intresserad! Smidighet prioriteras.
Jag ska byta ut min värmepanna, en NIBE VVM 320, och undrar ifall någon är intresserad av den?
Jag har använt den som elpanna men den ska gå att kombinera med andra delar från NIBE så som luft/vatten.
Finns att hämta från den 16e maj i Sollentuna.
Fungerar som den ska vad jag kan avgöra. Möjligen att säkerhetsventilen behöver bytas, den läcker lite vatten men vad jag förstår så är det normalt pga att trycket ökar när vattnet värms upp.
Kom med ett bud om du är intresserad! Smidighet prioriteras.
Klicka här för att svara


