Hej! Jag har precis flyttat in i mitt hus. Jag har en Nibe RVP 32 men har ingen koll på hur den ska vara inställd. Och hur man då kanske kan optimera den i dessa tider… skickar med bilder på hur den ser ut idag och bilder tagna kl 9:26… med tanke på tiduret. ser över byte av pump men som alla vet så är det ju inte gjort i en handvändning. Har även en luftvärmepump som stöttar. Tips och idéer mottages med största tacksamheten/// från ensamstående mamma som ska överleva vintern
Klicka här för att svara





