Har en F750 kopplad till golvvärme i isolerad betongplatta. Byggår 2019. Funderar på om man kan minska elkostnaden genom att byta till timdebitering samt förskjuta elförbrukning från dag till natt genom att använda betongplattan som värmebuffert. Det finns ju en schemaläggningsfunktion i styrsysteet.
Tankar, erfarenheter, förslag ??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.