Jag har justerat ett par gånger trycket till 1 bar men den ökar till 2,5 bar efter ett tag ( 8 timmar). Gjorde avluftning också men pumpen f370 har bara en ventil. Är det bara en ventil som man öppnar för avliftning ? Någon som kan hjälpa för att veta vad är för felet. Tidigare trycket alltid låg mellan 1 och 1,5 bar.
Jag har haft läckage till ett rör till vatten radiator. Men nu har den blivit fixade men den har började hända efteråt.