Hej,

Har fått ett problem med min Nibe f2025. Den hamnar i "självsvängning" i defrostläge in och utgående rör vibrerar en hel del.
Har av locket men kan inte känna varifrån vibrationerna kommer efter en stund löser motorskyddet ut. Har kollat alla skruv som håller kompressorn men inget sitter löst.

S1 07 fel får jag på displayen ingenting mer eller vet någon om jag kan se vilket motorskydd som löser ut.
 
Tack,
Ska kolla detta.
 
P Pluto_55 skrev:
Tack,
Ska kolla detta.
P Pluto_55 skrev:
Tack,
Ska kolla detta.
Har bytt mjukstartskortet och pumpen har gått utan problem 1 vecka nu.
Så tack igen för tipset.
 
  • Gilla
pdov och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.