Har ett nästan komplett styrsytem som funkar till en nibe 370. Ett par extra skärmar både med uplink och utan. En äldre modbus 40 som funkar men har gammal version. Ett tillbehörskort och lite annat kablage som kan va kul å ha.

Inget skickas utan hämtas i Stenungsund

Priside 1500 kanske?
 
  • Delar av ett styrsystem inklusive extra skärmar och ett tillbehörskort med kablage ligger på ett bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Rickard_nr1 Rickard_nr1 skrev:
Har ett nästan komplett styrsytem som funkar till en nibe 370. Ett par extra skärmar både med uplink och utan. En äldre modbus 40 som funkar men har gammal version. Ett tillbehörskort och lite annat kablage som kan va kul å ha.

Inget skickas utan hämtas i Stenungsund

Priside 1500 kanske?
Hej!
Har du kvar modbus40?
Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.