I ILampansSken #1 Medlem · Västerbotten · 40 inlägg 27 feb 2007 12:18 ILampansSken Medlem Västerbotten 40 inlägg 27 feb 2007 12:18 #1 Är intresserad av NIBE 1250, bergvärmepumpen med varvtalsstyrd kompressor. Är det någon som har erfarenhet av den?
Är intresserad av NIBE 1250, bergvärmepumpen med varvtalsstyrd kompressor. Är det någon som har erfarenhet av den?
danny_falun #2 Medlem · dalarnas · 279 inlägg 1 mar 2007 15:43 danny_falun Medlem dalarnas 279 inlägg 1 mar 2007 15:43 #2 ILampansSken skrev: Är intresserad av NIBE 1250, bergvärmepumpen med varvtalsstyrd kompressor. Är det någon som har erfarenhet av den? Här kan du hitta allt ! Värmepump forum - Allt du behöver veta om värmepumpar!.
ILampansSken skrev: Är intresserad av NIBE 1250, bergvärmepumpen med varvtalsstyrd kompressor. Är det någon som har erfarenhet av den? Här kan du hitta allt ! Värmepump forum - Allt du behöver veta om värmepumpar!.