Hej.

Dessa pumpar verkar vara välkända med inverterfel, jag får larm 100, kommunikation med inverter när kompressorn ska starta.

Undrar vilken del det är som går sönder, är det den som kallas inverter och styr hastigheten på kompressorn eller är det kompressorn som man byter? Kanske hela paketet?
Har läst om flera som fått bytt inverter men vet inte om det är ett generellt ord man använder.

Mvh Fredrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.