Har ett problem, cirkpumpen på varma sidan nere i botten på pumpen rör sig inte, står dock att den går på 75%.i menyn.
Har ju en extra pump utanför på väggen till golvslingorna också,
Så vad tror ni kan jag ta ur skovelhjulet i den ttasiga pumpen i pannan och bara ha den på väggen som cirkulation?
 
  • Skärmdisplay som visar "Högtryckslarm (150) - Larmet återställs automatiskt" med knappar under.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Display på värmepump som visar högtryckslarm och möjliga orsaker till felaktigheter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nej du behöver cirk pumpen i vp' n också åtminstone för vv produktion
 
Ok, tack
hade isär pumpen nu och den satt fast
Lossnade när jag vred på den med handen .
Ska se om den funkar nu då
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.