Har ett problem, cirkpumpen på varma sidan nere i botten på pumpen rör sig inte, står dock att den går på 75%.i menyn.
Har ju en extra pump utanför på väggen till golvslingorna också,
Så vad tror ni kan jag ta ur skovelhjulet i den ttasiga pumpen i pannan och bara ha den på väggen som cirkulation?