Du kommer inte att vinna så mycket, det är bara förlusten genom isoleringen som "kostar" men står pumpen bra till så bidrar det till uppvärmningen.
alternativet är att köra en legionella extra uppvärmning, ställa ner temperaturen så lågt det går och när du kommer tillbaka en ny legionella.
Protte