Hej,

Jag har en nibe fighter 1215.
Jag skulle vilja veta om det är möjligt att stoppa varm vatten production ? (Ibland är jag inte i hemma för en lång period, 4 manader) Är det en bra idee ?
Tack för svaret.
 
Du kommer inte att vinna så mycket, det är bara förlusten genom isoleringen som "kostar" men står pumpen bra till så bidrar det till uppvärmningen.
alternativet är att köra en legionella extra uppvärmning, ställa ner temperaturen så lågt det går och när du kommer tillbaka en ny legionella.

Protte
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.