När jag har den lossad så jag får värme ut på elementen så verkar den aldrig sluta producera värme, är det för att den tror att den gör varmvatten och eftersom inte den tempen stiger så stannar den aldrig? Hur stänger jag av att den vill göra varmvatten OM det är så det fungerar?
 
Bytt ställdon till växelventilen och tamejtusan nu fungerar det som det ska 😀
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.