12 099 läst ·
20 svar
12k läst
20 svar
Ni som satt in takfönster
Ska fundera ordentligt på detta med topph'ngt eller pivå. Har tänkt att pivå måste vara bäst, men som sagt får man ju mer frihet av ett topphängt...
Visst ser de likadana ut? Det märks bara när man öppnar dem? För i så fall kan man ju ta ett topphängt i bastun/badrummet och ett pivå i trappen, där det kanske är svårare att komma åt för putsning etc.
Hejsan, vi håller också på att bygga hus, tänkte sätta in två duopaket från velux i vårt tak, ZANY var det sånt paket ni hade? Det verkar ju blivit otroligt bra hos er.
Japp, det är en DUO med proffspaket (innehåller allt man behöver), glöm inte solskydd, de släpper in enorma mängder värme nu när sommaren börjat!fredrikochemma skrev:
Klicka här för att svara