Vi har skrivit på med Myresjöhus. Det blir ett Mästergården där vi ändrat planlösningen en aning...

Tänkte höra med Er som byggt med dem nyligen; Ungefär hur lång tid tar det att få hem nya ritningarna till bygglovet? Är bara väldigt förväntansfullt otålig... :P
Vi har ingen som helst brådska egentligen... ;)

//Stina

oj, vilken svår fråga, jag kan inte ge dig någon exakt tid på det utan att det går fort hela tiden. Jag tycker våra ritningar kom hela hela tiden med olika uppdateringar. Myresjöhus är väldigt snabba och duktiga på det. Vi fick vårat bygglov i dec efter att ärendet varit upp i byggnadsnämnden då vi deviderat ett tag med kommunen angående en stödmur vi blev tvugna att bygga för att få bygglov. Så i veckan som var har dom äntligen börjat med våran grundläggning, tror att dom ska bli klara nästa vecka redan :D Så det är väldigt spännande just nu. Huset kommer vecka 7, så tiden rinner verkligen iväg!!! Tänka sig att snart ska vi välja kakel..... :D

Lär bara säga att myresjöhus i Dalarna ahr varit helt suveräna hittils och fixat och hjälpt oss i massor. Så långt som vi har kommit har allt funkat kanon!! Så till alla er som ska bygga i dalarna, ta kontakt med dom....

Vad roligt att allt gått så bra för er och jag bara längtar till det "rullar igång" så för oss... :P Jag vill oxå kunna välja kakel snart... ;)

Lycka till med allt!
//Stina

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.