"mer löst knutna "agenter"? Antingen är man ju agent för Eksjöhus och har ett eget företag, eller så är man inte agent för Eksjöhus.. Något mitt emellan och "löst" finns ju inte!
Kan meddela att både säljare som är anställda direkt av Eksjöhus och de som är agenter har provision. Dvs det finns ingen som helst grundlön. Så jag gissar att alla säljare är lika sugna på att sälja...