1 222 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Ni som byggt FH:s Domherren
Vi är lite intresserade av Fiskarhedens hus Domherren och har sett att en del andra här byggt detta. Vad har slutsumman blivit för er? Enligt den offert vi fått skulle hela huset inklusive grund och alla åtaganden hos FH, plus tomt och alla anslutningar landa på runt 1,8 miljoner. Kan det stämma? Vår tomt (med alla anslutningar) kommer kosta ca 250 000 kr.
I så fall tycker jag det låter väldigt billigt för ett helt färdigt hus med tomt och allt, jämfört med många andra tillverkare.
I så fall tycker jag det låter väldigt billigt för ett helt färdigt hus med tomt och allt, jämfört med många andra tillverkare.
Tycker inte heller allt det låter som en konstig summa. Vi ligger där någonstans för vårat hus. Sen är det ju alla tillval och sånt som kommer till (fyllningsmassa....
iaf för våran del)
Jag tycker oxå Fiskarheden är billiga jämfört med andra. Och hittills har dom varit toppen att ha att göra med!
Lycka till!
Jag tycker oxå Fiskarheden är billiga jämfört med andra. Och hittills har dom varit toppen att ha att göra med!
Lycka till!
Klicka här för att svara