Vi skall gipsa vår duschvägg och måste bestämma oss för om vi ska köra på en nischhylla eller ej. Vi hade bestämt det, vi har dragit fram el för en liten spot men nu börjar jag få kall fötter…
Blir det snabbt smutsiga fogar och ”skitet” i nischen… och svårstädat?
Vi har ändå tänkt ha en sån smal hög bit med hyllor i som man sätter dörren i, så då känns nischhylla ev lite onödigt…
Tar gärna för- & nackdelar och erfarenheter från er som har en nischhylla! 😊