Så fort det blir månadskostnad kommer största delen av ev besparing käkas upp av den, konstaterat för de flesta villor runt om i landet
 
K krambriw skrev:
Så fort det blir månadskostnad kommer största delen av ev besparing käkas upp av den, konstaterat för de flesta villor runt om i landet
Jupp. Riktigt segt.
Jag funderar på att övertyga mig själv om att komfortökningen och smidigheten att tillfälligt höja tempen är värt det..
 
  • Gilla
JoLibygg
  • Laddar…
Jag har köpt direkt av ngenic, men via ett erbjudande av från god el.

Jag har inte fått mailet om tillkommande kostnader och nu när jag kollar in på mitt ngenic-konto så har jag tydligen ett godel-abbonemang.

Blir spännande att se vad det innebär.
 
K
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag har köpt direkt av ngenic, men via ett erbjudande av från god el.

Jag har inte fått mailet om tillkommande kostnader och nu när jag kollar in på mitt ngenic-konto så har jag tydligen ett godel-abbonemang.

Blir spännande att se vad det innebär.
Spännande.
Tibber har kört hårt på sin kommunikation för att få sina kunder att teckna standard abonnemanget för 44kr/mån. Och det måste vara gjort innan 1 sep.
 
K kniv skrev:
Spännande.
Tibber har kört hårt på sin kommunikation för att få sina kunder att teckna standard abonnemanget för 44kr/mån. Och det måste vara gjort innan 1 sep.
Jag var lite förvånad, jag har inte hört nått från varken Ngenic eller GodEl.
 
K kniv skrev:
Tibber verkar nu erbjuda
  1. Reklamation med återbetalning
  2. 3 år kostnadsfritt från inköpsdatum
  3. Rabatterad månadskostnad som rapporterats tidigare.
Oklart vad som händer om man väljer alt. 2, om man får betala fullt pris efter det eller om man kan få det rabatterade.
Vart har du hittat att de erbjuder reklamation med återbetalning?
 
K
B burton skrev:
Vart har du hittat att de erbjuder reklamation med återbetalning?
Jag har frågat kundtjänst om vad det finns för alternativ eftersom de i deras mailutskick endast proklamerar ett alternativ om att betala månadskostnaden
 
K kniv skrev:
Jag har frågat kundtjänst om vad det finns för alternativ eftersom de i deras mailutskick endast proklamerar ett alternativ om att betala månadskostnaden
Ok, tack. Då skall jag försöka med det.
 
Jag fick följande svar på frågan om returnering:

"Tyvärr är standardreturer inte möjliga för Ngenic Tune-produkter. En av våra medarbetare kommer att kontakta dig för att diskutera dina alternativ framöver. Vi uppskattar ditt tålamod medan vi hanterar detta ärende. Om du har några andra frågor under tiden, är du välkommen att kontakta oss via chatten i vår app eller på vår hemsida."

Så får se vad dom säger.
 
K
C CharlesXVI skrev:
Jag fick följande svar på frågan om returnering:

"Tyvärr är standardreturer inte möjliga för Ngenic Tune-produkter. En av våra medarbetare kommer att kontakta dig för att diskutera dina alternativ framöver. Vi uppskattar ditt tålamod medan vi hanterar detta ärende. Om du har några andra frågor under tiden, är du välkommen att kontakta oss via chatten i vår app eller på vår hemsida."

Så får se vad dom säger.
Fast retur och reklamation är två olika saker.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.