14 976 läst ·
99 svar
15k läst
99 svar
Ngenic har ansökt om rekonstruktion
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 381 inlägg
Jag har köpt direkt av ngenic, men via ett erbjudande av från god el.
Jag har inte fått mailet om tillkommande kostnader och nu när jag kollar in på mitt ngenic-konto så har jag tydligen ett godel-abbonemang.
Blir spännande att se vad det innebär.
Jag har inte fått mailet om tillkommande kostnader och nu när jag kollar in på mitt ngenic-konto så har jag tydligen ett godel-abbonemang.
Blir spännande att se vad det innebär.
Spännande.13th Marine skrev:
Tibber har kört hårt på sin kommunikation för att få sina kunder att teckna standard abonnemanget för 44kr/mån. Och det måste vara gjort innan 1 sep.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 381 inlägg
Vart har du hittat att de erbjuder reklamation med återbetalning?K kniv skrev:
Jag fick följande svar på frågan om returnering:
"Tyvärr är standardreturer inte möjliga för Ngenic Tune-produkter. En av våra medarbetare kommer att kontakta dig för att diskutera dina alternativ framöver. Vi uppskattar ditt tålamod medan vi hanterar detta ärende. Om du har några andra frågor under tiden, är du välkommen att kontakta oss via chatten i vår app eller på vår hemsida."
Så får se vad dom säger.
"Tyvärr är standardreturer inte möjliga för Ngenic Tune-produkter. En av våra medarbetare kommer att kontakta dig för att diskutera dina alternativ framöver. Vi uppskattar ditt tålamod medan vi hanterar detta ärende. Om du har några andra frågor under tiden, är du välkommen att kontakta oss via chatten i vår app eller på vår hemsida."
Så får se vad dom säger.
Fast retur och reklamation är två olika saker.C CharlesXVI skrev:Jag fick följande svar på frågan om returnering:
Så får se vad dom säger.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Jag har ansökt om ingrepp i fornlämning. Har någon erfarenhet av det?
Fritidshus -
Grannen ansökte om gränsförrättning men Bengt får betala...
Juridik -
Ansökt om amoteringsfrihet, banken ohjälpsam
Juridik -
Hej alla som ansökt om bygglov
Övrigt husrelaterat -
Ngenic Tune och värmepump som går väldigt mycket
Värmepumpar